Ügyfélszolgálat
A Karrier-és Hallgatói Szolgáltatóközpont célja, hogy támogassa a Pannon Egyetem hallgatóit egyetemi éveik alatt. Ehhez hozzá tartozik a információnyújtás és a felmerülő problémák megoldásában való segítés.
Egykapus ügyfélszolgálat biztosításával támogatást nyújtunk az egyetemi élet különböző szakaszaiban felmerülő problémák megoldásában.
Milyen esetben érdemes hozzánk fordulni?
- Információra van szükséged
- Nem tudod pontosan, kit kellene keresned a felmerült problémáddal
- Bizonytalan vagy valamely folyamat lépéseiben
Milyen témákban tudsz minket keresni?
- Tanulmányi ügyek
- Kollégiumi, lakhatási ügyek
- Egyetemi pénzügyek, ösztöndíjak
- Hallgatói érdekképviselet
- Duális képzés
- Hallgatói mobilitás
- Szakmai gyakorlat
- Egyéb
Az egyes tématerületeken belüli ügyintézésről bővebb információt találsz a Tudástárban.
A felsoroltakon kívül pedig bármilyen más egyedi üggyel fordulhatsz hozzánk, mi pedig segítünk megtalálni a megfelelő információkat vagy ügyintéző embereket.
Fontos azonban, hogy tudatosan, a lehető leghamarabb kérj segítséget, ha úgy érzed olyan akadályba, problémába ütköztél, amit egyedül nem tudsz megoldani.
Elérhetőségünk:
E-mail:
Telefon: +36 88 624-000 / 4064 vagy 4062-es mellék vagy +36 30 592 - 5464
Személyesen: Pannon Egyetem "E" épület 1. emelet 122-es iroda
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 08:00 - 14:00
Kedd: 08:00 - 16:00
Szerda: 08:00 - 14:00
Csütörtök: 08:00 - 14:00
Péntek: 08:00-12:00