Karrier- és Hallgatói Szolgáltatóközpont

Ügyfélszolgálat

A Karrier-és Hallgatói Szolgáltatóközpont célja, hogy támogassa a Pannon Egyetem hallgatóit egyetemi éveik alatt. Ehhez hozzá tartozik a információnyújtás és a felmerülő problémák megoldásában való segítés.

Egykapus ügyfélszolgálat biztosításával támogatást nyújtunk az egyetemi élet különböző szakaszaiban felmerülő problémák megoldásában.

Milyen esetben érdemes hozzánk fordulni?

  • Információra van szükséged
  • Nem tudod pontosan, kit kellene keresned a felmerült problémáddal
  • Bizonytalan vagy valamely folyamat lépéseiben

Milyen témákban tudsz minket keresni?

  • Tanulmányi ügyek
  • Kollégiumi, lakhatási ügyek
  • Egyetemi pénzügyek, ösztöndíjak
  • Hallgatói érdekképviselet
  • Duális képzés
  • Hallgatói mobilitás
  • Szakmai gyakorlat
  • Egyéb

Az egyes tématerületeken belüli ügyintézésről bővebb információt találsz a Tudástárban.

A felsoroltakon kívül pedig bármilyen más egyedi üggyel fordulhatsz hozzánk, mi pedig segítünk megtalálni a megfelelő információkat vagy ügyintéző embereket. 

Fontos azonban, hogy tudatosan, a lehető leghamarabb kérj segítséget, ha úgy érzed olyan akadályba, problémába ütköztél, amit egyedül nem tudsz megoldani. 

Elérhetőségünk:

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Telefon: +36 88 624-000 / 4064 vagy 4062-es mellék vagy +36 30 592 - 5464

Személyesen: Pannon Egyetem "E" épület 1. emelet 122-es iroda 

Ügyfélfogadási idő:

Hétfő: 08:00 - 14:00

Kedd: 08:00 - 16:00

Szerda: 08:00 - 14:00

Csütörtök: 08:00 - 14:00

Péntek: 08:00-12:00