Közel 30 fő részvételével LinkedIn workshopot tartottunk a Valeo HR szakembereinek bevonásával április 22-én. Az esemény fő célja az volt hogy megmutassuk a hallgatóknak, miként lehet professzionálisan összeállítani egy LinkedIn profilt, úgy, hogy az HR-esek szemszögéből is vonzó legyen. A workshopon az is kiderült, hogy az álláskeresés mellett milyen más funkciókat is érdemes kihasználnunk még és hogyan építsünk szakmai kapcsolatokat valamint keressünk releváns tartalmakat. A kérdezz-felelek blokkban megtudhattuk azt is hogy bátran be lehet jelölni HR-eseket is álláskeresés céljából és van lehetőségünk saját publikációkat, kutatási eredményeket is megjelentetni az oldalon.
Az előadást követően a résztvevőknek lehetőségük volt arra is, hogy saját LinkedIn profiljukat személyesen is átbeszéljék a HR-es kollégákkal.
Aki most lemaradt, ne aggódjon, ősszel is lesz LinkedIn tréningünk természetesen! Várunk benneteket sok szeretettel!