Megtanulták megkülönböztetni például az érdek- és értékkonfliktusokat, és különböző konfliktuskezelési stratégiákkal ismerkedtek meg, amelyek segíthetnek a különféle nehéz helyzetekben való hatékonyabb reagálásban.
Beszéltünk arról, hogy egy konfliktus során mennyire fontos a felek szükségleteinek megértése, és hogy ezek hogyan befolyásolják a kommunikáció sikerét. A résztvevők megvizsgálták, hogyan hatnak az érzések a konfliktusok kezelésére, és egy teszt kitöltésével lehetőségük nyílt saját konfliktuskezelési stílusuk felfedezésére. A tréning része volt a konfliktusok „jéghegy modellje” is, amely segít megérteni a felszín alatt húzódó rejtett tényezőket.
A hallgatók kiscsoportos megbeszéléseken keresztül oszthatták meg tapasztalataikat és saját konfliktuskezelési kihívásaikat, amely által egymástól is tanulhattak.
Köszönjük hogy ismét velünk voltatok! Mindenkinek nagyon sikeres együttműködéseket kívánunk!