Karrier- és Hallgatói Szolgáltatóközpont

KHSZK szolgáltatásfejlesztés 2. alkalom

Folytattuk a közös munkát, hogy szolgáltatásaink által még hatékonyabban tudjuk támogatni és segíteni a hallgatók egyetemi életét. A Design Thinking folyamatánk végső lépéseinek megtételére került sor a szolgáltatásfejlesztési workshop második alkalmán. Perszóna alkotás segítségével határoztuk meg még pontosabban a célközönséget és formáztuk szolgáltatásainkat az ő igényeikre. Ez a módszer segített még konkrétabban megfogalmazni a felmerülő problémákat, majd az azokra javasolt megoldásainkat.

Két területen dolgoztunk, egyrészt a lelki egészség témakörben terveztünk új szolgáltatásokat, másrészt pedig karrier témában vizsgáltuk meg az esetleges igényeket és szolgáltatási lehetőségeket.

Bízunk benne, hogy a kreatív megoldások és ötletek közül hamarosan minél többet meg tudunk valósítani. Azon leszünk, hogy a Pannon Egyetem hallgatói minél több támogatást és lehetőséget kapjanak egyetemi éveik alatt.