A folyamatos fejlődés kulcsfontosságú érték központunk számára, melyet nem csak a kompetenciafejlesztő tréningekkel közvetítünk a hallgatók felé, de saját működésünk tekintetében is előtérbe helyezünk.
Június közepén egy egész napos workshop keretében fókuszáltunk a KHSZK jelenlegi működésére és az új irányok és szolgáltatásokról való ötletelésre. A workshop alapját a Design Thinking folyamata adta, amelyet a felhasználók megértésére, a feltételezések megkérdőjelezésére, a problémák újradefiniálására, valamint innovatív megoldások létrehozására használtunk. A design thinking egy emberközpontú megközelítés a problémamegoldásban, amely az empátiára, az együttműködésre és a kreatív gondolkodásra épít. A módszertan célja, hogy mélyen megértse a felhasználók (esetünkben hallgatók) szükségleteit és kihívásait, majd ezek alapján innovatív és praktikus megoldásokat dolgozzon ki.
A workshopot megelőzően elkezdtük már az információgyűjtést egy kérdőíves felméréssel és fókuszcsoportos interjúval, melyek mindegyikén a hallgatók véleményét, meglátásait és ötleteit gyűjtöttük össze. Ezeket mind figyelembe vettük a szolgáltatásfejlesztés közben.
Az új szolgáltatások kidolgozása még folyamatban van, de terveink szerint a design thinking folyamatának hozadékát az őszi félév tréningkínálatába már be tudjuk építeni.